Certero IT Solutions s.r.o.

Evidence klientů

Hlavní vlastnosti evidence klientů 

  1. Každý klient má svou kartou
  2. Interaktivní náhledy na klientské karty
  3. Přizpůsobený tisk karty klienta bez zbytečných informací
  4. Automatické vyplnění fakturačních údajů klienta pouze se zadáním IČ
  5. Automatické přiřazení mapy dle fakturačních údajů
  6. Možnost přidávání fotografií klientům, kontaktním osobám či pobočkám
  7. Nastavení oblíbených klientů

Kontaktní osoby

Ke každému klientovi lze přidat libovolný počet kontaktních osob vč. telefonu, emailu, funkce, vlastního popisu či fotografie. Kontaktní osoby je možné přiřazovat do libovolných poboček či oddělení.

Správa poboček, oddělení

Ke každému klientovi je možné přidat libovolný počet poboček či oddělení. U poboček lze vyplnit informace včetně adresy pobočky, fotografie či popisu, oddělení nabízí vyplnit popis. V případě potřeby není žádný problém doplnit o jakoukoliv požadovanou vlastnost.

Vedení komunikace s klientem 

U klienta je možné evidovat historii komunikaci, odeslané emaily, schůzky, úkoly. Lze také zobrazit kdo z uživatelů systému s klientem komunikuje, jaké úkoly je třeba vyřídit či jaké emaily byly klientovi odeslány.

Zákaznické skupiny

Klienty je možné řadit do vlastních zákaznických skupin, které lze později využívat například pro hromadný emailing.

Pro založení klienta a zobrazení mapy stačí pouze pár sekund a jeden údaj - IČO.
Mám zájem o evidenci klientů